czwartek, 2 maja 2013

Wszędobylskie serca

Dzisiaj na wstępie, tak od razu, witam moich nowych obserwatorów! Dziękuję, że jesteście i pozostawiacie ślad po sobie!!!

Chciałam Wam pokazać swoje nowe zawieszki w kształcie serduszka, które powstały tak od niechcenia. Mój mężczyzna dał mi do zszycia spodnie, więc jak maszyna była już na wierzchu i kawałek materiału pod ręką to zrobiłam sobie, o takie coś :) 


Tak się prezentują póki co na oknie :)



No i jak serduszka, to serduszka. Kiedyś, kiedyś, jak już wspomniałam próbowałam sobie zrobić wazon z papierowej wikliny splotem pojedynczym, było to latem tamtego roku. Wazon był straszny to poszedł do kosza, a z pozostałych rurek zrobiłam sobie serca dwa :) Jeszcze wtedy nie miałam nawet pojęcia, że z czasem znów spróbuję i mi się spodoba. Nie było również żadnej tasiemki czy wstążki pod ręką, więc kokarda jest z firany, którą szybko muszę zlikwidować ;)


Tak przy okazji tego posta, chcę Was poinformować o majówkowym candy u Iris :)
Do wygrania prześliczne serwetki lub śliczne obrazki retro/ vintage, które dla mnie są bardzo kuszące, ale chyba zachowam wstrzemięźliwość :) Candy trwa do 30.06.2013 do godziny 23.59 
Banerek zamieszczam z boku
Powodzenia Wszystkim, którzy się zgłoszą, bo jest co wygrać. 

10 komentarzy:

  1. Dorotka ja widzę,że Ty jesteś zdolna dziewczyna;)Ja bym nic kompletnie nie uszyła,a Twoje serducha sa sliczne!Wzór materiału bardzo mi się podoba.
    No i drugie życie starych wazonowych rurek to swietny pomysł;)Dom z serduszkami jest taki cieplejszy:)
    A co do ciepła,to mam nadzieję,że dotrze ono wreszcie na nasze wyspy;)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  2. Ilonko, takie zawieszki są bardzo łatwe do zrobienia, robi się je szybciutko i nawet ręcznie możesz takie wykonać :) Ja bardzo lubię takie dekoracje :)
    U nas jest piękna pogoda jak na maj przystało, opalać się można, więc mam nadzieję, że i do Was w końcu te zbawienne słonko zawita.

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja po raz pierwszy mam zamiar uszyć serducho..ale czy będzie takie urocze jak Twoje okaże się...:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne, serc nigdy nie jest za duzo:))
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dorotko zdolnaicha z Ciebie skoro tak pięknie uszyłaś serduszka.Ja to bym szybciej kleiła materiał bo do szycia to jakoś mi nie po drodze,naawet maszyny nie mam .A wiklinowe serducho też śliczne i nawet nie zauważyłam że kokarda z firany.Buziaki majówkowe kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przesłodkie serduszka, a te z materiału mają śliczny wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Serduszkowe zawieszki są na czasie a Twoje pięknie sie prezentują:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne serduszka! Bardzo podoba mi się ich , delikatna kolorystyka:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każde słowo po sobie zostawione. Wszystko co miłe i przyjemne jest motywacją by stawać się lepszym!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Social Share Icons