sobota, 14 grudnia 2013

Czapka mikołaja, stroik bożonarodzeniowy oraz choinka z papierowej wikliny

Dzień dobry, moi drodzy, moi mili :) Pomalutku, bardzo małymi kroczkami przechodzi mi mój wstręt. Wczoraj pobiegałam troszkę po blogach, dzisiaj również. Jeszcze mam mnóstwo do nadrobienia i jestem pewna, że wielu z Was pominęłam... wybaczcie, ale nie jestem w stanie obrobić Was wszystkich w ciągu dwóch godzin :) Jest tyle cudownych blogów... kartkowych, szyciowych, z papierową wikliną. Nie jestem w stanie zajrzeć do wszystkich w jednej chwili. Jednak sen przemija to i wstręt sobie pójdzie, a jego miejsce zastąpi chęć wystawiania  komentarzy i oglądania Waszych cudnych prac. To co dzisiaj i wczoraj zobaczyłam, udowadnia, że wśród nas jest mnóstwo uzdolnionych osób :)
A ja dzisiaj przychodzę do Was z papierową wikliną, nie moją! Mojej siostry. Oczywiście za Jej pozwoleniem. Chwalę dzisiaj siostrę swoją. Pokazuję Jej plecionki. Jak ma czas to coś sobie skrobnie i ostatnio powstały czapka mikołaja, stroik oraz choinka. Delikatnie i skromnie. Czapka mnie zachwyca :)




Zdjęcia nienajlepsze, ale co ważne to widać. Dziękuję za Wasze odwiedziny, pomimo, iż mnie nie było u Was, a przede wszystkim, że zostawiacie komentarze :) 

11 komentarzy:

  1. hahah ale ja jestem głupol;)))Na fejsie napisałam,że najbardziej podoba mi się czerwona choinka;)))
    No podoba mi się bardzo,ale jak sie okazało,to podoba mi się czapka mikołaja;)
    Masz zdolną siostrę,ciekawa jestem kto kogo zaraził,ona Ciebie,czy Ty ją?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No głupol, głupol. Choinka taka krzywa? ;)
      Siostra zaraziła mnie :)

      Usuń
  2. Nie ma to jak zdolności w rodzinie wiem coś o tym..można się przynajmniej wzajemnie powspierać i ponaradzać....co do odwiedzin na blogach to masz Dorotko zupełna rację w dwie godziny się nie da bo podziwiać jest co i nad wszystkim trzeba się pochylić...
    Ps. gdzieś widziałam Twoje nowo uszyte poduchy podziwiałam je rzecz jasna :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czepeczka Mikołaja wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za odwiedziny, ale co ja widzę, świetna ta czapka Mikołaja, a choinka wspaniała. Pozdrawiam :o))

    OdpowiedzUsuń
  5. No proszę nic nie wiedziałam ,że masz taką zdolną siostrę.Czyli jak będzie większe zamówienie to masz kogoś kto Ci pomoże ,Także przekaż siostrze,że czapka jest świetna ,choinka piękna a stroik oryginalny:)
    Niech dziewczę się cieszy bo ma z czego:)Buziaki dla Was:)

    OdpowiedzUsuń
  6. o rany ale cuuuda) Super Dorotko, wszystko cudne:) Czapa wymiata:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne te plecionki a zachwyciła mnie ta czapeczka. Takiej jeszcze nie widziałam, super! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  8. choinka jest prześliczna ;) widzę, że takie zdolności są u Was rodzinne ;)

    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ta gwiazda pod poprzednim postem bardzo przypadla mi do gustu ;) choinka tez;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Az żal że tak nie potrafię !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każde słowo po sobie zostawione. Wszystko co miłe i przyjemne jest motywacją by stawać się lepszym!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Social Share Icons