czwartek, 29 sierpnia 2013

W Dniu Twoich Urodzin

Witam serdecznie :) Karteczka schodkowa, W Dniu Twoich Urodzin. Skromnie, papier troszkę błyszczący. Bardzo lubię połączenia srebrnego/ szarego z różem/ fioletem i w takich własnie kolorach jest ta urodzinowa karteczka. :) Idealna dla fanek fioletu i tulipanów :) Dla mnie by się nadała ;)

tulipany, fiolet, srebrny, urodziny, kartka okolicznościowa


Dzisiaj się nie rozpisuję, bo mam zaległości blogowe z wczoraj, które muszę szybko nadrobić :) Dziękuję za wizyty stałych i nowych bywalców :)



7 komentarzy:

  1. Ja jestem fanką fioletów i bardzo mi się podoba. Śliczna forma. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. No kochana super kartka:))Kapitalna forma i śliczny dobór kolorów;)Brawo!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczna karteczka :) Kolejne cudenko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kartka, bardzo ciekawie ją zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dorotko chyba wpadłaś w jakiś trans bo zasuwasz jak mróweczka,z czego ja się cieszę bo mam co podziwiać .Piękna forma tej kartki i kolorki- wiesz że moje:)Fajnie ,że już pojawiasz się częściej bo było smutno bez Ciebiei Twoich pomysłów.Buziaki kochana:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każde słowo po sobie zostawione. Wszystko co miłe i przyjemne jest motywacją by stawać się lepszym!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Social Share Icons