środa, 6 listopada 2013

Elegancka w turkusach i bielach, kartka urodzinowa

Witam. Dziękuję za miłe komentarze pod poprzednim postem z moimi misiowymi kartkami. 
Na chwilę odsuwam się od tematu świątecznego i powracam do urodzinowego :) Dzisiaj kartka w bieli z dodatkiem turkusu. Delikatna, mnóstwo perełek, perłowy papier, troszkę kwiatków... Lekko i elegancko. Czyli to co lubię najbardziej. Do kartki jest jeszcze pudełko, ale niewykończone, może przy okazji następnego posta, który też już niebawem.

Użyłam do tej kartki cudnego cytatu i jakże prawdziwego. Zobaczyłam go na sklepowej półce ;) Pasuje do niej jak ulał, ponieważ ma być ona kartką urodzinową dla przyjaciółki. 



Zbliżenia na szczegóły. Kwiatki zrobione przeze mnie. Jeden większy, mniejsze turkusowe, troszkę wyglądające jak lilie wodne i białe, brokatowe z pianki.



Dziękuję za Wasze odwiedziny i do zblogowania następnym razem!
xxx

4 komentarze:

  1. Śliczna, bardzo delikatna kartka urodzinowa. A kwiatuszki wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dorotko widzę,że się udało ze zdjęciem u góry ,Ty wiesz o czym ja mówię .
    Co do karteczki to jest śliczna ,ja też bardzo lubię turkus ,a połączene go z bielą dodaje tylko elegancji
    Bardzo mnie cieszy ,że robsz kwiatki sama co świadczy ,że aż tak leniwa nie jesteś jak o tym mówisz.Nie idziesz na łatwiznę i to doceniam . I tak trzymaj dalej .Czekam na kolejne karteluszki lub szydełkowe zmagania:)Buziaki wielgachne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Turkus to mój kolor! Dlatego kartka podoba mi się wyjątkowo :) I te drobniutkie elementy jak perełki-one nadają uroku całej kartce!
    Zapraszam do mnie www,szufladajustyny.blogspot.com
    Dzisiaj o różyczkach ręcznie robionych :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każde słowo po sobie zostawione. Wszystko co miłe i przyjemne jest motywacją by stawać się lepszym!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Social Share Icons