piątek, 29 listopada 2013

Kurs na wiszącą gwiazdkę 3D. Jak zrobić?

Dzień dobry kochani. Nowi obserwatorzy przybyli.. z czego jestem bardzo zadowolona. Witam Was serdecznie. Dzisiejszy kursik jest tak samo szybki jak wczorajszy na aniołka. Mam nadzieję, że kolejne szybkie rozwiązanie Wam się spodoba :) Szybki efekt lubię, dlatego nie lubię siedzieć i grzebać przy kwiatkach :) Do rzeczy! Gwiazdka będzie wyglądać tak



Zainteresowanych zapraszam na kursik obrazkowy.

Potrzebujemy dwa szablony gwiazdek tej samej wielkości. Można je już wydrukować na kolorowym papierze, wyciąć odrysować jeszcze jedną lub trzy gwiazdki, żeby obkleić. Albo na zwykłym i odrysować. Ja tak zrobiłam. Swoje szablony obkleiłam z dwóch stron kolorowym papierem. Ma to swoje plusy, jest sztywniejsza gwiazdka. Minus- więcej pracy ;) Tak znów dla leniuchów :) 
Oczywiście od Was zależy jakie będą gwiazdy. Czy z 5, 2 czy 10 warstw. Ok! Namieszałam troszkę

Dwie takie same gwiazdy
nożyczki,
klej- ewentualnie
dziurkach lub szpic do robienia dziurek
wstążka


Moje już obklejone


Wzdłuż czerwonej linii, którą zaznaczyłam na zdjęciu, nacinamy. Mniej więcej na 3/4 długości. 


To samo robimy z drugą gwiazdką


Nakładamy na siebie. By pięknie "stały". Nie wyginały się, można podkleić końcóweczki by się nie przesuwały i były cały czas po środku.


Robimy dziurkę i przeplatamy wstążką. 


Moja prosta wersja gwiazdki. Można zrobić jeszcze jedną dziurkę na dole i połączyć ze sobą kilka gwiazdek lub zostawić tak jak jest i dodać, np. kokardę. Powodzenia :)

4 komentarze:

  1. Jak mało potrzeba,aby uzyskać fajny efekt,a ile czasu można zaoszczędzić robiąc taką wersję gwiazdek.Dzięki Dorotko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bo prostota jest najfajniejsza;))Piękny papier,ciut brokatu i śliczna ozdoba gotowa;)
    Dzięki Dorotko za pomysł;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł Dorotko. Wygląda ślicznie i nie trzeba wiele czasu żeby ją zrobić. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny pomysł gwiazdka super

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każde słowo po sobie zostawione. Wszystko co miłe i przyjemne jest motywacją by stawać się lepszym!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Social Share Icons